Ik denk en weet zeker dat ik door middel van deze folder aan de wensen van de klant heb voldaan.
De klant wilde vanaf het begin al vernieuwing en een luxe uitstraling, dit heb ik in de gehele collectie doorgetrokken.
Ook bij de folder is deze vernieuwing te zien. Vaak is een folder standaard vierkant. Maar mijn folder is vernieuwd in de vorm van een driehoek wat ook heel goed bij de rest van de folder past. Er is een andere vouw wijze toegepast als normaal wat de mensen ook uitdaagt omdat ze van te voren niet weten wat ze te wachten staat. Ook is het formaat van de folder afwijkend van de rest, dit is vooral om praktische en opvallende redenen. Als mensen thuis komen is vaak het eerste wat zij doen de helft weggooien omdat het toch erg veel ruimte inneemt. Deze folder kunt u makkelijk in uw portemonnee stoppen of in het zijvakje van uw tas. Het is klein duidelijk en neemt gewoonweg weinig ruimte in. Opvallend is die ook door 1 de vorm en 2 de grote.
Wanneer zij de folder zullen openen zullen zij die luxe uitstraling te zien krijgen. Alles is zeer strak en op mooie kwaliteit gedrukt. Wat de klant ook zal waarderen. De folder geeft een goed beeld waar de kledingcollectie voor staat. Van de kleuren tot de sfeerbeelden en zelfs een verhaaltje met verdere informatie.
De folder is gemaakt voor mensen die op beurzen lopen en daar kleding willen inkopen, deze folder zal dus een heel goed beeld geven wat ze bij dit merk kunnen verwachten.
Ik denk dat de klant dit voor ogen had.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten